معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:در راستای اجرای طرح سراسری پاکسازی حریم راه های کشور امروز طرح پاکسازی حریم راهها در جنوب کرمان هم در محورهای بزرگراهی،شریانی و اصلی اجرا شد .
کد خبر: ۱۳۵۷۳۱۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان:مجتبی رئیسی،افزود:درآستانه سال نو وایجاد منظر مناسب در راههای جنوب کرمان طرح پاکسازی حریم راه ها با حضور ۱۷۰نفر از نیروهای راهدار جنوب کرمان در هزار کیلومتر راههای هدف طرح به اجرا در آمد. 

وی بیان کرد:زیبایی و تمیز بودن حریم راه تاثیر بسیار زیادی در کیفیت سفر و استفاده کاربران از این فضاها بجهت توقف های کوتاه مدت دارد. 

رئیسی،افزود:هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز حریم محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان با تلاش راهداران هفت شهرستان جنوبی استان کرمان پاکسازی می شود که امسال هم با افزایش تعداد نیروهای درگیر در طرح و بالا بردن توان نیروی انسانی طول بیشتری از راهها را پاکسازی کردیم.

وی از مردم و رانندگان خواست از رها کردن زباله ها و انداختن اشیاء به بیرون از خودرو و حاشیه جاده ها جدا خودداری کنند و با توجه به وجود مجتمع های خدماتی و رفاهی در راهها زباله های داخل خودرو را در این محل ها و سطل های زباله بریزند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:به زودی طرح راهداری نوروزی با تجهیز ماشین آلات و اعزام راهداران به محورهای ارتباطی آغاز خواهد شد.

شماره تماس ۱۴۱مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل برای دریافت گزارشهای مردمی و رانندگان بصورت شبانه روزی پاسخگوی مخاطبان است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها